fbpx

(Mond)Zorg boven Alles

Bereik optimale zorg voor je patiënten, behaal meer rendement & voldoening in je werk.

Veel tandartsen worstelen ermee: ze durven hun patiënten niet het volledige behandelplan voor te stellen, uit angst dat het teveel lijkt op ‘verkopen’. Vaak wordt er geluisterd naar wat de patiënt denkt nodig te hebben, terwijl er wordt aangenomen dat ze zo min mogelijk willen en kunnen uitgeven. Dit zorgt ervoor dat patiënten niet de zorg krijgen die ze verdienen, de resultaten sub-optimaal zijn, en zowel de patiënt als de tandarts niet helemaal tevreden is.

Maar het kan anders. Ook jij kunt leren hoe je je schroom overwint en vol vertrouwen het beste behandelplan voorstelt. Door je patiënten op een empathische en ethische manier te overtuigen, haal je niet alleen meer omzet uit je praktijk, maar krijg je ook meer voldoening uit je werk. Je patiënten zijn uiteindelijk dolblij, omdat ze de zorg krijgen die écht bij hen past, op zowel korte als lange termijn.

Dit is precies wat je gaat leren in ‘(Mond)Zorg boven Alles’. Ontdek het ethische verkoopmodel dat vertrouwen, verbinding en oprechte dienstverlening centraal stelt.

Je leert je belemmerende overtuigingen te doorbreken, de juiste vragen te stellen en de bezwaren van je patiënten effectief te weerleggen. Zo geef je hen de beste zorg, bouw je een bloeiende praktijk op en ervaar je meer succes en voldoening dan ooit tevoren.

Dit is wat je gaat leren:

Hoe 5 mindsets bepalen hoe goed je verdient in je praktijk

Ontdek de onbewuste belemmeringen die je groei in de weg staan en leer hoe je met de juiste overtuigingen je inkomsten structureel verhoogt.

Hoe je patiënten de zorg biedt die ze écht verdienen

Leer onderscheid maken tussen standaard zorg en zorg die écht waarde toevoegt, zodat je zowel je praktijk als de ervaring van de patiënt verrijkt.

Hoe je je onderscheidt en doet wat je écht leuk vindt

Krijg helder welke behandelingen je het meeste energie geven en ontdek hoe je meer tijd besteedt aan de werkzaamheden waar je passie ligt.

Welke gesprekstechnieken zorgen voor een open houding bij patiënten

Bouw betere, warmere relaties op met patiënten, zodat zij zich gehoord voelen en openstaan voor een uitgebreider behandelplan.

Hoe je in 4 eenvoudige stappen moeiteloos een 'ja' krijgt voor je behandelplan

Maak gebruik van een bewezen verkoopscript dat je helpt de patiënt te begeleiden naar een beslissing die niet alleen goed voor hen voelt, maar ook medisch optimaal is.

Het geheime wapen voor succesvolle behandelplannen

Bouw vertrouwen op in elk behandeling, waarbij jij en je team volledig op één lijn zitten, wat resulteert in meer geaccepteerde behandelplannen en een betere patiënten ervaring.

Hoe je met gemak tarieven bespreekt (zelfs bij hogere bedragen)

Leer hoe je jouw eigen financiële beperkingen en die van je team kunt doorbreken. Bespreek tarieven vol vertrouwen, zodat patiënten begrijpen dat kwaliteit de investering helemaal waard is.

Hoe je maximale voldoening haalt uit je werk en meer tijd overhoudt voor jezelf

Laat je visie aansluiten op een nieuwe werkwijze die zorgt voor meer impact op je patiënten én meer balans in je leven, zodat je meer tijd hebt om te genieten van je leven buiten de praktijk.

Ik ben Mariëtte Ham

Executive coach & Businesscoach voor de ondernemende tandartsen en mede-eigenaar van tandheelkundige kliniek Ordentall in Rotterdam.

Ik help tandartsen bij het opbouwen van een high performance tandartspraktijk. Het resultaat is dat ze optimale zorg voor hun patiënten bereiken, meer rendement behalen en meer voldoening uit hun vak halen. 

Door ruim 30 jaar ervaring als mede-eigenaar van Ordentall en mijn voetsporen te hebben verdiend als eerste Executive coach & Businesscoach voor de ondernemende tandarts, heb ik heel veel kennis en ervaring in wat tandartsen nodig hebben om een succesvolle praktijk te realiseren.

Voor wie is dit traject?

Tandartsen, parodontologen, implantologen, esthetische tandarts, orthodontisten die de behoeften van hun patiënten vooropstellen.

Professionals in mondzorg die hun communicatie en verkoopvaardigheden willen verbeteren om hun patiënten beter te helpen.

Praktijkhouders die hun team willen trainen in patiëntgericht verkopen.

Degenen die moeite hebben met het bespreken van grotere behandelplannen en kosten met patiënten.

Voor wie is dit traject niet:

Professionals die geen behoefte hebben aan verbetering van hun verkoopvaardigheden en patiënttevredenheid.

Praktijken in mondzorg die zich uitsluitend richten op kleine, standaardbehandelingen en geen focus willen leggen op hoogwaardige behandelingen.

Mensen die denken dat verkoop niet relevant is voor een succesvolle praktijkvoering.

Bonussen

(ter waarde van 2.300 euro)

Bonus 1

Cover Werkboek Mondzorg boven alles

Het compacte werkboek ‘(Mond)Zorg boven Alles’ ter waarde van 300 euro

Dit is inclusief: het high level verkoopscript (met 25 uiterst doelgerichte vragen waarmee je moeiteloos je behandelplannen verkoopt). Complete scripts wat je het beste zegt bij alle veelvoorkomende bezwaren die patiënten hebben.

Bonus 2

2-daags live event ‘(Mond)Zorg boven Alles’ ter waarde van 2.000 euro

We sluiten ons traject af met een 2-daags live event. Het event biedt de ondernemende tandarts een stap naar meer emotionele binding met de patiënt, heldere behandelplannen op basis van concrete analyse, zorg op basis van zorgzaamheid en tools om met het ethische verkoopmodel meer omzet te genereren door in te spelen op de zorgbehoefte van de patiënten. Het event vindt plaats op 6 en 7 juni 2025 op een prachtige locatie in Nederland. 

High Perfomance Tandartspraktijk Academy

Online / 1 jaar toegang 

Alle kennis die je nodig hebt om jouw High Performance Tandartspraktijk te creëren.

Je krijgt alle praktische tools, waaronder profesionele formats, tijdbesparende templates en informatieve video’s die je helpen om je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen en je doelen te bereiken.

Dit zeggen eerdere deelnemers

“35% meer omzet"
Arend-Hendrik de Visser
Tandarts, Tandarts aan Zee in Burgh-Haamstede

“Sales is een lastig onderwerp in ons vak van tandheelkunde, want we zijn meer medisch onderlegd, maar sales is ook belangrijk. Want uiteindelijk moet je de beste en optimale zorg leveren aan je patiënten, maar je moet ook de skill krijgen hoe je een bepaalde behandeling kan verkopen. Ik heb hier echt een shift in mijn mindset gekregen.”

“Geld bespreken is geen taboe meer.”
Rocio Diez Perez, Paradonotloog, Ordentall in Rotterdam
Rocio Diez Perez
Paradonotloog, Ordentall in Rotterdam

“Vooral het besef dat je eigenlijk de patiënt zorg onthoudt als je het hem niet aanbiedt. Sales klinkt natuurlijk heel plat, zeker in de zorg. Maar als je voor ogen hebt dat het ten goede is van de patiënt, dan schuurt het ook een stuk minder. Ja, ik merk dat ik vooral heel veel zin heb om er daadwerkelijk nu mee aan de slag te gaan.”

"Zorg en sales gaat niet echt samen, maar het kan zeker samen. Allez je kan die tools zeker meenemen, omdat je anders de patiënt de optimale zorg ontzegt doordat je de vaardigheden niet hebt."

“Vol passie en enthousiasme vertelt Mariëtte over haar visie van de optimale tandheelkundige zorg. Je doet het ene na het andere waardevolle inzicht op. Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om het programma van Mariëtte aan de start van mijn carrière te volgen”

“Mijn omzet is echt omhoog gegaan en het wordt alleen maar beter.”
Tandarts Machteld van der Lee
Machteld van der Lee
Tandarts, Tandartspraktijk Van der Lee in Leeuwarden

“Mijn personeel groeit. Niet alleen in wat ze kunnen in de stoel, maar in communicatie onderling, in samenwerking, in verantwoordelijkheid nemen, in communicatie met de patiënt. Het is gewoon heel veel leuker.”

"Door Mariëttes traject heb ik geleerd om duidelijker en zelfverzekerder met mijn patiënten te communiceren. Het heeft niet alleen mijn omzet verhoogd, maar ook mijn vertrouwen als tandarts vergroot. Mijn team en ik zijn nu veel beter in staat om de best mogelijke zorg te bieden."

Dit is wat meedoen voor je gaat betekenen

Verkoop je behandelplannen voor hogere prijzen aan de beste patiënten (zonder dat je opdringerig overkomt).

Leer hoe je meer patiënten overtuigt om voor hoogwaardige behandelingen te kiezen.

Krijg meer zelfvertrouwen in verkoopgesprekken en leer hoe je deze moeiteloos voert.

Leer de vaardigheden om bezwaren en twijfels weg te nemen en om patiënten te helpen een weloverwogen besluit te nemen.

Maximaliseer de waarde van elke afspraak door beter inzicht te krijgen in de behoeften van je patiënten.

Profiteer (tijdelijk)
van het speciale vroegboektarief

(Mond)Zorg boven Alles

Betaling in 1 keer
3997
2997
  • Ja, ik doe mee met het 6 maanden traject (Mond)Zorg boven Alles. Mijn bedrijf investeert het volledige bedrag van 2997,- euro.
Meest aantrekkelijk

(Mond)Zorg boven Alles

Betaling in 6 termijnen
750
600
  • Ja, ik doe mee met het 6 maanden traject (Mond)Zorg boven Alles. Mijn bedrijf investeert het volledige bedrag van 3600,- euro.

FAQ

Dit is natuurlijk geheel afhankelijk van wat je wilt bereiken. Gemiddeld 20 uur per maand is een goede indicatie om rekening mee te houden.

Je kunt een doorlooptijd van 6 maanden aanhouden. De live sessies vragen anderhalf uur van je tijd. De sessies vinden plaats via Zoom op de volgende data:

  • 21-12 van 19:00 – 20:30 uur
  • 22-01 van 19:00 – 20:30 uur
  • 19-02 van 19:00 – 20:30 uur
  • 19-03 van 19:00 – 20:30 uur
  • 16-04 van 19:00 – 20:30 uur
  • 21-05 van 19:00 – 20:30 uur
  • 2-daags event 6 & 7 juni van 09:00 uur – 17:00 uur
  • 18-06 van 19:00 – 20:30 uur

Ja, daarvoor is de online academy waar je een jaar toegang tot krijgt. Hier vind je modules, templates, werkbladen en video’s om jou (en je team) te ondersteunen en inspireren met de kennis en vaardigheden om de beste resultaten te behalen.

Neem vooral contact op via het e-mailadres: highlevel@marietteham.nl. We zijn er om je verder te helpen.

Foto van Mariëtte Ham

Mariëtte Ham

Executive coach & Businesscoach voor ondernemende tandartsen

P.S. Een investering in verkoopvaardigheden verdient zijn waarde ruimschoots terug,
niet alleen voor het komende jaar, maar voor de komende 10 – 20 jaar.

KLAAR voor EEN SUCCESVOLLE PRAKTIJK?

Meld je aan voor het
HIGH LEVEL SALES programma VOOR TANDARTSEN

7 september 2023

Reserveer nu je plek!

Algemene voorwaarden

Privacy bij marietteham.nl

Januari 2020

Wij nemen de privacy van persoonsgegevens zeer serieus.

marietteham.nl zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en/of verstrekken. 

Wij verwerken persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor ze zijn verstrekt en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Telecommunicatiewet. Mariëtte Ham is de verwerkingsverantwoordelijke voor de verwerking van jouw persoonsgegevens in de zin van de AVG.

Over Ons
marietteham.nl wordt beheerd door Mariette Ham.

Onze gegevens zijn:
www.marietteham.nl
Westblaak 113
3012 KH ROTTERDAM
KvK: 73263583

Welke Gegevens Verzamelen We?
Wanneer je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief, een download hebt aangevraagd, je hebt aangemeld voor een gratis online workshop en/of training, een contactformulier hebt ingevuld, een aankoop hebt verricht of andere aanvragen doet voor één van onze producten en/of diensten, zal aan jou gevraagd worden je gegevens in te vullen. Wij verwerken alleen de gegevens die je zelf aan ons verstrekt. Dit kunnen de volgende gegevens zijn:

  • Voor- en achternaam
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Website
  • Bedrijfsnaam
  • Straat en huisnummer
  • Postcode en woonplaats
  • KvK nummer
  • IP-adres
  • Btw nummer

Met Welk Doel Gebruiken We De Persoonsgegevens?
De gegevens worden verzameld en opgeslagen voor de volgende doeleinden.

  • Bij inschrijving voor onze nieuwsbrief vul je een formulier in met persoonlijke informatie. De verstrekte gegevens slaan wij op in ons CRM systeem met het doel om je te informeren over onze diensten, publicaties, blogs en events. Je kunt je altijd uitschrijven voor onze nieuwsbrief door te klikken op de link Uitschrijven in de voettekst van de e-mails die je van ons ontvangt. 
  • Wanneer je ons een e-mail stuurt of via de website informatie hebt aangevraagd over onze dienstverlening, slaan we jouw gegevens op in ons CRM systeem met als doel om contact met je op te kunnen nemen voor het verstrekken van nadere informatie. Deze gegevens worden nooit beschikbaar gesteld aan anderen.
  • Wanneer je gratis documenten download en/of gratis workshops/trainingen aanvraagt, slaan we jouw gegevens op in ons CRM systeem met als doel om jou de gratis documenten toe te sturen of toegang te geven tot de gratis workshops/trainingen. 
  • Wanneer je een bestelling doet via de website slaan wij jouw gegevens op in ons CRM systeem om de bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Je gegevens zullen uitsluitend aan derden ter beschikking worden gesteld indien zij betrokken zijn bij het uitvoeren van je bestelling. Je betaalgegevens (creditcardnummer, Paypal login of Ideal gegevens) worden niet doorgegeven aan onze servers en worden dan ook door marietteham.nl niet opgeslagen.

Beveiliging Persoonsgegevens
Wij hebben passende technische maatregelen genomen om persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of andere vormen van onrechtmatige verwerkingen. Deze maatregelen, waaronder versleuteling middels een SSL-certificaat en two factor authentication, zorgen voor een beveiligingsniveau dat past bij de gegevens die wij verwerken.

Cookies
Wij vergaren gegevens omtrent bezoeken aan de website. Dit gebeurt middels zogenaamde cookies: kleine, niet tot de persoon herleidbare stukjes computercode, die ons in staat stellen de herkomst van een bezoeker alsmede eenmalige versus herhaalde bezoeken vast te stellen. Het gebruik van cookies helpt ons onze diensten te verbeteren. Vergaarde informatie zal alleen door ons gebruikt worden voor het hierboven omschreven doel. Persoonlijke informatie wordt nooit aan derden beschikbaar gesteld.

Wij gebruiken onder andere Google Analytics om bij te houden hoe onze website gebruik wordt. De verkregen informatie wordt door Google opgeslagen op haar servers. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben hier geen invloed op en is niet aansprakelijk voor eventuele schade die hieruit voortvloeit.

Heb je bezwaar tegen het gebruik van cookies? Via de instellingen van je browser (internetprogramma) kan je cookies uitschakelen. Het niet accepteren van cookies heeft geen gevolgen voor het gebruik van de website.

Facebook Advertentiecookies
Met jouw toestemming gebruiken wij, om advertenties beschikbaar te stellen cookies van Facebook (Facebook Custom Audience, Facebook Impressions, Facebook Connect en Facebook Pixel). Deze cookies zorgen ervoor dat voor jou relevante advertenties worden weergegeven.

Doeleinden 
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren jouw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers (in dienstverband of op zelfstandige basis) zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Social Media
Wij willen het voor jou graag zo makkelijk mogelijk maken om de content van onze website te delen via Social Media. Dit kan onder andere door middel van Social Media (share) buttons.

Van de volgende Social Media Platforms hebben wij de buttons geplaatst. Lees de privacyverklaringen van de respectievelijke Social Media platforms om te weten hoe zij omgaan met privacy. Hieronder vind je de verschillende privacy verklaringen:

Facebook
Instagram
YouTube
LinkedIn
Pinterest
Twitter
Google Plus

Links
Op onze website zul je links naar externe websites aantreffen. Door op een link te klikken ga je naar een website buiten marietteham.nl om. Het kan zijn dat deze externe websites gebruik maken van cookies. Graag verwijzen wij hiervoor naar de cookie- of privacyverklaring van de betreffende website.

Prijsvraag
Als je meedoet aan een actie of prijsvraag, vragen wij je naam, adres en e-mailadres. Zo kunnen we de actie uitvoeren en de prijswinnaar(s) bekendmaken. Je hoort dan van ons of je gewonnen hebt en zonder deze gegevens is dat niet mogelijk. Ook meten wij zo de respons op onze reclameacties.

Testimonials
We zijn dol op testimonials. Door je ervaringen te delen, geef je anderen een nóg beter beeld van een product of dienst. Wil je een review schrijven, kies dan zelf of je persoonlijke gegevens of je naam zichtbaar zijn voor andere bezoekers en of wij over je review contact met je op mogen nemen. Wij houden bij wie welke review schrijft.

Klantenservice
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Facebook, Twitter, LinkedIn, chatten, mailen, bellen. Deze gegevens worden via contactmomenten bijgehouden in ons CRM systeem. Zo kunnen wij onze klantenservice op een hoog niveau houden en hebben jouw gegevens direct bij de hand.

Account Online Leeromgeving
In jouw online leeromgeving account van marietteham.nl staan jouw persoonlijke gegevens. Naam en inloggegevens. Handig, dan hoef je deze gegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. Deze gegevens hebben wij nodig om te zorgen dat jij de juiste online training kunt volgen en toegang krijgt tot de online leeromgeving.

Bewaartermijn
Wij bewaren je gegevens niet langer dan noodzakelijk voor het doel waarvoor ze zijn ontvangen. Wanneer jij je uitschrijft voor onze e-mails, zullen je persoonsgegevens uiterlijk aan het eind van de desbetreffende maand uit het systeem worden verwijderd.

De gegevens in ons boekhoud- en CRM systeem bewaren we tenminste 7 jaar, onder andere om aan al onze wettelijke verplichting te voldoen. Deze gegevens worden binnen 1 jaar na het verlopen van deze verplichting door ons verwijderd.

De bovenstaande termijn geldt, mits er voor ons verdere wettelijke verplichtingen bestaat de gegevens langer te bewaren en/of beschikbaar te houden.

Rechten
Je hebt altijd het recht jouw toestemming voor het verwerken van je gegevens in te trekken, waarna wij je gegevens niet meer zullen verwerken. Het intrekken van deze toestemming doet geen afbreuk aan de rechtmatigheid van onze gegevensverklaring op basis van jouw toestemming, die plaatsvond vóór deze intrekking.

Je hebt ook recht op inzage in jouw persoonsgegevens en het recht om jouw persoonsgegevens te rectificeren. Als je wilt weten welke persoonsgegevens wij van jou verwerken, dan kun je een schriftelijk inzageverzoek indienen.

Mochten jouw gegevens onjuist, onvolledig of niet relevant zijn, dan kun je ons schriftelijk verzoeken om jouw gegevens te wijzigen of aan te vullen.

Daarnaast heb je een recht op het wissen van jouw persoonsgegevens, een recht op het beperken van de verwerking en een recht om tegen de verwerking bezwaar te maken. Bovendien heb je recht op het overdragen van, of het overdraagbaar maken van jouw gegevens. Ook hiervoor kun je een schriftelijk verzoek doen.

Wij zullen je verzoek binnen 4 weken in behandeling nemen. Onder schriftelijk wordt ook verstaan per e-mail. Je kunt je verzoek aan ons e-mailen via tcc@marietteham.nl

Wijzigingen
Wij behouden te allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen.

De wijzigingen treden in werking op het aangekondigde tijdstip van inwerkingtreding.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen en volgen de regelgeving hierover op. Kloppen je gegevens niet of heb je andere vragen?

 Klopt er iets niet of wil je je gegevens inkijken of laten verwijderen, neem dan gerust contact op met ons. We staan 24/7 klaar om je te helpen. Je kunt contact opnemen met:

Mariette Ham
Westblaak 113
Rotterdam
Nederland
tcc@marietteham.nl

Waar kunnen we het naar toe sturen?

Waar kunnen we het naar toe sturen?

Waar kunnen we het naar toe sturen?

Waar kunnen we het naar toe sturen?