Bewust & Boeiend Communiceren:

Elkaar écht begrijpen in de tandartspraktijk!

1 & 2 november 2019 

Veel tandartsen in Nederland onderschatten de impact die communicatie heeft op de ander. Wanneer de communicatie binnen het team én naar de patiënt niet goed verloopt, zorgt dit voor veel problemen en klachten. Zet de stap naar bewuste en boeiende communicatie. LEER ELKAAR ÉCHT BEGRIJPEN, LOS DIE ONDERHUIDSE BRANDJES BINNEN HET TEAM OP EN VERMINDER HET AANTAL KLACHTEN VAN PATIËNTEN!

13 KRT punten

13 KRM punten

RESERVEER DIRECT >>

Programma Overview

Tandartsen in Nederland opgelet: de meeste tandartsen weten niet waarom er zoveel problemen ontstaan binnen hun team en waarom de klachten van patiënten maar blijven komen. Wat als je precies zou weten hoe je zou kunnen inspelen op de behoeftes van een medewerker, collega of patiënt? Wat als je zou herkennen welke vorm van communicatie iemand op dat moment nodig heeft? Wil jouw gesprekspartner graag direct 'to the point' komen, of wil hij juist dat je de dingen met meer detail uitlegt, zou hij meer enthousiasme waarderen, of wil hij graag een bepaald gevoel van 'samen zijn' voelen?

Wat als.......

  • De werkdruk in jouw praktijk verlaagd wordt?
  • De hoeveelheid terugkerende stressvolle situaties gereduceerd wordt?
  • Ziekte, uitval en conflicten binnen het team voorkomen kunnen worden?
  • De algehele prestaties van jouw team verbeteren en jouw praktijk een plezierige werkomgeving wordt?
  • Klachten van patiënten gemakkelijker geminimaliseerd worden en naar tevredenheid opgelost worden?


Wat als je dit zou kunnen leren?  

Het antwoord zit hem in het herkennen van de behoeftes van de verschillende gedragsprofielen. Bewust en boeiend communiceren zorgt ervoor dat je elkaar écht kunt berijpen. Dit zorgt voor minder werkdruk, stress, gekibbel en uitval van medewerekers. Hierdoor zal de tevredenheid van jouw patiënten toenemen.


  • Stressvolle werksituaties als het druk is in de praktijk en daardoor voelbare spanningen.
  • Gekibbel en veel onderhuidse brandjes als gevolg van miscommunicatie.
  • Regelmatig ziekte en uitval van medewerkers.
  • Gesnauw en ontevredenheid bij plotselinge veranderingen, bijvoorbeeld in de planning of in de agenda. 


Dit is toch niet wat je wilt?  

Leer tijdens het tweedaagse event ‘Bewust en Boeiend Communiceren – Elkaar écht begrijpen in de tandartspraktijk’ een plezierige werkomgeving te creëren binnen de praktijk, waardoor jouw medewerkers, collega's en patiënten tevreden en enthousiast zijn en blijven. 

In slechts 2 dagen leer je bewust, boeiend communiceren en weet je in te spelen op de behoeftes van je medewerkers, je collega's en patiënten. Je leert deze ervaring direct in te zetten in jouw eigen tandartspraktijk!

Training 

Mariëtte Ham biedt tandheelkundige professionals, ondernemende tandartsen en hun medewerkers een tweedaags event aan om te leren begrijpen waarom ze obstakels tegenkomen tijdens het voeren van een gesprek en hoe ze deze obstakels kunnen overwinnen. 

In een praktijk waar je als team de hele dag op elkaar bent aangewezen is het van groot belang dat iedereen begrijpt welke impact woorden hebben en wat die teweeg kunnen brengen bij de ander. Wanneer er binnen een praktijk regelmatig spanning en druk wordt ervaren, of de praktijk veel patiënten verliest, heeft dit negen van de tien keer te maken met de manier waarop er gecommuniceerd wordt. Het gaat dan vaak niet om wát er gezegd wordt, maar om hóe het gezegd wordt. Dit soort problemen worden afgedaan als ‘normaal’, maar als er binnen jouw praktijk op deze manier wordt gecommuniceerd, raken mensen in het team gefrustreerd, ze worden bang en ze voelen zich geïntimideerd. Het team valt uit elkaar, het ziekteverzuim gaat drastisch omhoog! 

Wat ga je leren?  

  • Wat communicatie doet met de onderlinge relaties en verhoudingen tussen jou, jouw medewerkers en patiënten.
  • Begrijpen waarom er irritaties ontstaan binnen het team.
  • Hoe je teleurstellingen kunt voorkomen en zekerheid kunt creëren. 
  • Je grenzen aangeven in gedrag en communicatie.
  • Eigen gedrag en dat van medewerkers en patiënten herkennen. 
  • Krachtiger en zelfverzekerder overkomen. 
  • Effectiever samenwerken met het hele team.
  • Feedback geven en ontvangen.
  • Conflicten gemakkelijk en constructief oplossen. 
  • Conflicten niet meer uit de weg te gaan door ze met respect aan te pakken en direct te communiceren. 


Zet de stap, word je bewust van de impact die jouw communciatie heeft op de ander. Leer in te spelen op de behoeftes van jouw medewerkers, collega's en patiënten!  

Bekijk de video hierboven en lees meer over het aankomende event. Deelnemers ontvangen tevens het speciale E-book 'Communicatie in de Tandartspraktijk' geheel gratis.  

VERGROOT DE BEDRIJFSPRESTATIES

Beïnvloed de bedrijfsprestaties door bewuste en boeiende communicatie en effectieve samenwerking. 

VERBETER DE ONDERLINGE RELATIE BINNEN HET TEAM

  Leer wat communicatie doet met de onderlinge verhoudingen binnen het team en tussen het team en de patiënten. 

Begrijp hoe irritaties ontstaan. 

Leer op een liefdevolle manier grenzen aangeven en durf conflicten in de praktijk snel en effectief op te lossen.  

LEER ELKAAR KENNEN EN LEER EFFECTIEF FEEDBACK GEVEN 

  Word je bewust van jouw eigen gedrag, houding en intonatie. Leer van de ander, zodat je jouw communicatie af kunt stemmen op je gesprekspartner. 

Kom zelfverzekerd en krachtig over en leer hoe je een waardevolle conversatie kunt beginnen en voeren. 

Leer grenzen aan te geven op een liefdevolle manier.

Leer in slechts 2 dagen, 'Bewust en Boeiend Communiceren, elkaar écht begrijpen in de praktijk!'

Over Mariette

Mijn missie is om tandartsen te helpen...

Mariëtte Ham helpt inmiddels 30 jaar met groot succes tandartspraktijken om succesvol te worden, meer omzet te genereren, hun autonomie te behouden en vrijheid te creëren.  

Als organisatieadviseur, tandheelkundig businesscoach en mede-eigenaar van een toonaangevende kliniek voor parodontologie en implantologie in Rotterdam heeft zij ruim 30 jaar ervaring en kennis over wat tandartsen en hun medewerkers nodig hebben om een succesvolle praktijk te creëren!  

Daarbij beschikt zij over een solide opleidingsachtergrond als: Internationaal gecertificeerd Trainer/Coach Neuro Linguistisch Programmer opgeleid door Richard Bandler, DiSC International certified Associate trainer, Business Mastery, Strategic Intervention en daarnaast afgeronde opleidingen aan de Academie voor Counselling en Coaching, Master University Anthony Robbins, EMCC Gecertificeerd European Individual Accreditation Coach, Licence Trainer & Coach van Epstein Technologies, post HBO registeropleiding tot trainer BGL en gecertificeerd business coach.  

Leer je bewust te worden van de impact van jouw communicatie en leer elkaar écht te begrijpen in de praktijk!

A HAPPY CLIENT 

ANOTHER HAPPY CLIENT

ANOTHER HAPPY CLIENT

Je niet bewust zijn van de impact van jouw communicatie, creërt angst, frustratie en een gevoel van intimidatie. Kortom: een onrustig team en ontevreden patiënten. 

Investering

Het 2-daagse event 'Bewust & Boeiend Communiceren, ELKAAR ÉCHT BEGRIJPEN in de Tandartspraktijk' wordt gegeven op 1 & 2 November in Rotterdam door businesscoach en trainer Mariëtte Ham. Aanvangstijd op beide dagen is 09.00 en lunch is inclusief.

Meld je vandaag nog aan voor slechts € 797,-.

LET OP! Kom je met het gehele team? Vraag naar de mogelijkheden.  

Deze 2-daagse wordt gewaardeerd door KRT met 13 punten en door KRM met 13 punten. 



Reserveer direct voor slechts € 797,- >>  

Reserveer nu en ontvang op het event: 

  • 2 volledige dagen met een heerlijke lunch
  • BONUS: Exclusief E-Book "Communicatie in de Tandartspraktijk"


Zet de stap naar Bewuste en Boeiende Communicatie en leer elkaar écht begrijpen in de praktijk! Ontdek de impact van communicatie in de tandartspraktijk en leer wat de ander nodig heeft.