Ordentall was niet zo gestructureerd
en opgeleid geweest, zonder de samenwerking met Mariette als
mede-eigenaar.

Als tandarts, parodontoloog en implantoloog zorg ik voor de patiënt tijdens behandelingen, de kwaliteit van de kliniek en het overbrengen van het behandelplan voor de patiënt. Daarbij schets ik een beeld van de behandeling en waarborg ik de optimale zorg voor onze patiënten.
 
Kennis, kunde, integriteit en vertrouwen zijn hierbij de succesfactoren van onze kliniek. Hierin speelt communicatie een essentiële rol. Iedere dag moet ik ervoor zorgen dat mijn team en ik leveren wat er beloofd wordt aan de patiënten. Het gehele team moet continu de deskundigheid van de kliniek uitdragen, vertrouwen geven en patiëntvriendelijkheid uitstralen.
 
Dit alles valt en staat met een methode waarin strategieën, professioneel leiderschap, ondernemerschap en een goed doordacht systeem, dat Mariette ontwikkeld heeft, toegepast wordt. Dit alles om de optimale zorg voor de patiënt te garanderen.
 
Het uitvoeren van de behandeling gaat altijd goed, de problemen ontstaan vaak in de communicatie. Juist op dit vlak komt de kwaliteit en deskundigheid van Mariette duidelijk naar voren. Daarnaast heeft zij een unieke aanpak in het managen van het team, het optimaliseren van de processen en het goed laten verlopen van de klantbeleving. Tijdens haar begeleiding heeft zij continu aandacht voor drie belangrijke pijlers: product, proces en persoon. Stuk voor stuk factoren die bijdragen aan het succes van de kliniek.
 
Hoe goed u als tandheelkundige professional ook bent, u kunt niet succesvol zijn als de processen, procedures en het team niet geïntegreerd zijn en daardoor niet goed functioneren. Mariette leidt de mensen op en is, als mede-eigenaar van Ordentall, verantwoordelijk voor de manier waarop, op een patiëntvriendelijke manier, de authenticiteit en het vakmanschap wordt vertaald naar een winstgevend verdienmodel voor onze kliniek. Haar aanpak is uniek en zorgt ervoor dat er een zelfsturend en zelfstandig team ontstaat, dat optimale zorg verleent zonder concessies te doen! 

"Het afgelopen jaar heb ik een jaarprogramma gevolgd bij Mariëtte Ham. Als net afgestudeerde tandarts heb ik het ondernemerschap geleerd en hoe ik dit in mijn praktijk en team dagelijks moet toepassen. Ik ervaar veel minder stress en het ondernemen is een stuk makkelijker en natuurlijker geworden. De omzet is gestegen. Ik ben Mariette dankbaar dat ik vol zelfvertrouwen een succesvolle praktijk kan opbouwen."

N.P.

“Ik heb zaken van me af kunnen schudden die mij belemmerde. Meer vertrouwen in mijn producten en diensten.”

Leonieke Borrie

“Ik ben bij Mariette terecht gekomen via een verwijzing van een collega. In het eerste gesprek dat ik met haar had, was er meteen een klik en ik heb haar mijn persoonlijke en mijn praktijkdoelen voorgelegd. Het vertrouwen dat ze had en me gaf, had een grote hoeveelheid positieve energie tot gevolg. Ik heb grote stappen gemaakt. De ontwikkeldoelen waar ik voor kwam, heb ik verwezenlijkt met behulp van Mariette. De toepasbaarheid van haar hulp (ook in de maanden erna) is nog steeds merkbaar in mijn team en mijn praktijk. ”

W.J.

In mijn werk heb ik met veel verschillende mensen te maken en ik realiseerde mij door de begeleiding van Mariëtte dat mensen een gesprek in mijn praktijk op een andere manier kunnen ervaren. Ik kan nu sneller mijn strategie erop aanpassen en heb door de uitleg van Mariëtte een aha-moment gehad “Zo simpel is het dus”. Ik ben tijdens de begeleiding de diepte ingegaan, zonder dat het te zwaar werd. Mariëtte gaat geen dingen uit de weg, is oprecht begaan, je wordt ook gezien en Mariëtte zorgt ervoor dat je een transformatie doormaakt. 
 
G.V.

"Na het bekijken van de online training kreeg ik een gesprek aangeboden bij Mariette. Tijdens dit gesprek kwam ik tot de conclusie dat ik op de goede weg ben met mijn praktijk. De wereld van de tandheelkunde verandert en als je daar nu niet op anticipeert, kan dat van invloed zijn op het succes van mijn praktijk. 

Mariette heeft mij handige tips en tricks gegeven voor patiënten communicatie en communicatie binnen het team. 

Minstens 90% van de behandelplannen, die aan patienten zijn geadviseerd worden in de praktijk  gerealiseerd. De aanpak van Mariette is deels een andere benadering die voor sommige van onze patienten ook goed werkt. Zij liet mij zien dat aan de hand van een andere vraagstelling, patiënten nog meer de noodzaak van het tandheelkundig advies zien. Ik had zelf al veel werkwijzen en oplossingen bedacht, maar het sparren met Mariette over hoe zij denkt over het runnen van een praktijk heeft mij nog scherper gemaakt en meer bevestiging gegeven."

Brigitte van der Kleij - praktijkhouder tandarts de Dam 

Vraag een Strategiesessie aan

Bepaal uw strategie en ontdek de manier om uw tandartspraktijk te laten groeien

Ik ben Mariette heel dankbaar. Mariette is een enorm positieve vrouw, een warme persoonlijkheid met een heerlijk gevoel voor humor, doortastend en oplossingsgericht. Haar stijl is uniek. 

Els

Op een fijne manier brengt zij de inhoud van de opleiding over. Hierbij maakt zij gebruik van zeer herkenbare praktijkvoorbeelden die uit haar ervaring als organisatieadviseur en businesscoach komen en uit haar kliniek voor parodontologie en implantologie. Je gaat automatisch actief meedenken. Mariette verplaatst zich in de wereld van de praktijk van haar klant, geeft sturing en ondersteuning, uit waardering en geeft heldere instructies. 

Drs. C J M vd S 

Vraag een Strategiesessie aan

Bepaal uw strategie en ontdek de manier om uw tandartspraktijk te laten groeien