Ervaringen.

Dit is wat klanten zeggen over mijn samenwerking.

Ordentall was nooit zo gestructureerd en opgeleid geweest, zonder de samenwerking met Mariette als mede-eigenaar.  

Als tandarts, parodontoloog en implantoloog zorg ik voor de patiënt tijdens behandelingen, de kwaliteit van de kliniek en het overbrengen van het behandelplan voor de patiënt. Daarbij schets ik een beeld van de behandeling en waarborg ik de optimale zorg voor onze patiënten.  

Kennis, kunde, integriteit en vertrouwen zijn hierbij de succesfactoren van onze kliniek. Hierin speelt communicatie een essentiële rol. Iedere dag moet ik ervoor zorgen dat mijn team en ik leveren wat er beloofd wordt aan de patiënten. Het gehele team moet continu de deskundigheid van de kliniek uitdragen, vertrouwen geven en patiëntvriendelijkheid uitstralen.  

Dit alles valt en staat met een methode waarin strategieën, professioneel leiderschap, ondernemerschap en een goed doordacht systeem, dat Mariette zelf ontwikkeld heeft, toegepast wordt. Dit alles om de optimale zorg voor de patiënt te garanderen.  

Het uitvoeren van de behandeling gaat altijd goed, de problemen ontstaan vaak in de communicatie. Juist op dit vlak komt de kwaliteit en deskundigheid van Mariette duidelijk naar voren. Daarnaast heeft zij een unieke aanpak in het managen van het team, het optimaliseren van de processen en het goed laten verlopen van de klantbeleving. Tijdens haar begeleiding heeft zij continu aandacht voor drie belangrijke pijlers: product, proces en persoon. Stuk voor stuk factoren die bijdragen aan het succes van de kliniek.  

Hoe goed je als tandheelkundige professional ook bent, je kunt niet succesvol zijn als de processen, procedures en het team niet geïntegreerd zijn en daardoor niet goed functioneren. Mariette leidt de mensen op en is, als mede-eigenaar van Ordentall, verantwoordelijk voor de manier waarop, op een patiëntvriendelijke manier, de authenticiteit en het vakmanschap wordt vertaald naar een winstgevend verdienmodel voor onze kliniek. Haar aanpak is uniek en zorgt ervoor dat er een zelfsturend en zelfstandig team ontstaat, dat optimale zorg verleent zonder concessies te doen!  

Dit is wat klanten zeggen over mijn samenwerking.


A HAPPY CLIENT VIDEO

Ze heeft mij op een aantal punten geraakt en overtuigd van haar meerwaarde!


"Ik heb iemand nodig om mee te sparren, die mij verder helpt zodat mijn praktijk nog sterker wordt."  

Tandartspraktijk van der Lee, Leeuwarden, M. van der Lee 


href="https://vimeo.com">Vimeo.

ANOTHER HAPPY CLIENT VIDEO

Eigenlijk gebeurde er een soort van magie!


"We zijn daardoor stukken beter in ons vel gaan zitten en het heeft ook enorm ons bedrijf geholpen. Sterker nog; ik zou niet durven zeggen wat er gebeurd zou zijn als wij niet de coaching van Mariette zouden hebben gehad!"  

Succesgids, Zaandam, A. van der Swaluw


ANOTHER HAPPY CLIENT VIDEO

Mariette Ham; top, gewoon geweldig, dank je wel!


"Ze is gewoon gaan pellen, laagje voor laagje en er kwam steeds meer bloot. In de loop van de dag heb ik gezien hoe ik met mijn omgeving, en de mensen in mijn omgeving moet omgaan. Het is niet wat ik wil en dat doorduwen." 

Rob Aalders Coaching, Rotterdam, R. Aalders 


Op zoek naar meer?

Wees gerust, veel succesvolle ondernemers hebben een ervaren businesscoch die ze helpt en ondersteunt bij complexe vraagstukken.

Een businesscoach; iemand die je kan ondersteunen en coachen bij o.a. het neerzetten van een gemotiveerd team, zonder dat het jou nóg meer energie kost. Iemand die samen met jou de organisatie onder de loep neemt en processen en systemen implementeert. Ondersteuning biedt bij weerstand tegen verandering. Verandering die nodig is om meer omzet en vrijheid te creëren en tegelijkertijd je autonomie te behouden.

Gezamenlijk een koers uitzetten naar meer groei van jouw praktijk, een praktijk die bij jou past en binnen het tijdspad dat je wilt; met jou aan het stuur en volledig in controle. Maak vrijblijvend kennis in een gratis strategiesessie. 

Maak vrijblijvend kennis!

A HAPPY CLIENT REVIEW

Enthousiast, vol energie, direct en in een ontspannen sfeer.


"Ik heb geleerd om feedback te geven vanuit feiten in plaats van aannames. Ik ga met deze training maandag direct aan de slag met het niet uit de weg gaan van conflicten en tegelijkertijd mijn collega's complimenten geven. Iedereen is zoals die is en kan op een andere manier dan jezelf denkt, reageren." 

Tandartspraktijk van der Lee , Leeuwarden, M.C. Dols. 


ANOTHER HAPPY CLIENT REVIEW

Het ene na het andere waardevolle inzicht!


"Vol passie en enthousiasme vertelt Mariëtte over haar visie van de optimale tandheelkundige zorg. Je doet het ene na het andere waardevolle inzicht op. Ik ben blij dat de kans heb gekregen om de training van Mariëtte aan de start van mijn carrière te volgen!" 

University Medical Center Groningen (UMCG) , Groningen, V. Donker 


ANOTHER HAPPY CLIENT REVIEW

Leerzaam met een duidelijke uitleg. Begrijpend, zeer interessant en direct.


"Ik ga na de training meer contact met patienten maken. Door nieuwsgierig naar de patient hen verhaal te luisteren kan ik de optimale zorg geven. Ik merk dat ik nog veel te leren heb. Ik kan mensgerichter zijn in plaats van taakgericht en daarvoor moet ik meer tijd maken voor een persoonlijk gesprek met de patient." 

Tandartspraktijk van der Lee , Leeuwarden, S. Ohanjan 


De praktijk laten groeien?

Maak vrijblijvend kennis in een gratis strategiesessie. Een strategiesessie om de mogelijkheden voor het bespreken van de groei van jouw praktijk. 

A HAPPY CLIENT STATEMENT

Ik ervaar veel minder stress en het ondernemen is een stuk makkelijker en natuurlijker geworden. De omzet is gestegen.


"Het afgelopen jaar heb ik een jaarprogramma gevolgd bij Mariëtte Ham. Als net afgestudeerde tandarts heb ik het ondernemerschap geleerd en hoe ik dit in mijn praktijk en team dagelijks moet toepassen. Ik ervaar veel minder stress en het ondernemen is een stuk makkelijker en natuurlijker geworden. De omzet is gestegen. Ik ben Mariette dankbaar dat ik vol zelfvertrouwen een succesvolle praktijk kan opbouwen." 

N.P.


ANOTHER HAPPY CLIENT STATEMENT

Het sparren met Mariette over hoe zij denkt over het runnen van een praktijk heeft mij nog scherper gemaakt en meer bevestiging gegeven


"Na het bekijken van de online training kreeg ik een gesprek aangeboden bij Mariette. Tijdens dit gesprek kwam ik tot de conclusie dat ik op de goede weg ben met mijn praktijk. De wereld van de tandheelkunde verandert en als je daar nu niet op anticipeert, kan dat van invloed zijn op het succes van mijn praktijk.  

Mariette heeft mij handige tips en tricks gegeven voor patiënten communicatie en communicatie binnen het team.  

Minstens 90% van de behandelplannen, die aan patienten zijn geadviseerd worden in de praktijk gerealiseerd. De aanpak van Mariette is deels een andere benadering die voor sommige van onze patienten ook goed werkt. Zij liet mij zien dat aan de hand van een andere vraagstelling, patiënten nog meer de noodzaak van het tandheelkundig advies zien. Ik had zelf al veel werkwijzen en oplossingen bedacht, maar het sparren met Mariette over hoe zij denkt over het runnen van een praktijk heeft mij nog scherper gemaakt en meer bevestiging gegeven." 

Tandartspraktijk De Dam, Alblasserdam, B. van der Kleij


ANOTHER HAPPY CLIENT STATEMENT

Meer vertrouwen in mijn producten en diensten.


“Ik heb zaken van me af kunnen schudden die mij belemmerde. Meer vertrouwen in mijn producten en diensten."

L.Borrie


ANOTHER HAPPY CLIENT STATEMENT

De toepasbaarheid van haar hulp (ook in de maanden erna) is nog steeds merkbaar in mijn team en mijn praktijk.


“Ik ben bij Mariette terecht gekomen via een verwijzing van een collega. In het eerste gesprek dat ik met haar had, was er meteen een klik en ik heb haar mijn persoonlijke en mijn praktijkdoelen voorgelegd. Het vertrouwen dat ze had en me gaf, had een grote hoeveelheid positieve energie tot gevolg. Ik heb grote stappen gemaakt. De ontwikkeldoelen waar ik voor kwam, heb ik verwezenlijkt met behulp van Mariette. De toepasbaarheid van haar hulp (ook in de maanden erna) is nog steeds merkbaar in mijn team en mijn praktijk." 

W.J.


ANOTHER HAPPY CLIENT STATEMENT

Mariëtte zorgt ervoor dat je een transformatie doormaakt.


“In mijn werk heb ik met veel verschillende mensen te maken en ik realiseerde mij door de begeleiding van Mariëtte dat mensen een gesprek in mijn praktijk op een andere manier kunnen ervaren. Ik kan nu sneller mijn strategie erop aanpassen en heb door de uitleg van Mariëtte een aha-moment gehad “Zo simpel is het dus”. Ik ben tijdens de begeleiding de diepte ingegaan, zonder dat het te zwaar werd. Mariëtte gaat geen dingen uit de weg, is oprecht begaan, je wordt ook gezien en Mariëtte zorgt ervoor dat je een transformatie doormaakt." 

G.V.