Winst in de tandartspraktijk

Leer verkopen zonder te 'VERKOPEN'!

22 & 23 november 2019 

Veel tandartsen hebben de overtuiging dat ‘sales’ en optimale zorg voor de patiënt twee dingen zijn die niet samengaan. Ze willen niet ‘verkopen’ in hun praktijk. Maar als je het op de juiste manier aanpakt, maakt dit juist het verschil tussen standaard zorg en zorg vanuit zorgzaamheid. Leer hoe je high-level sales toepast en speel in op de zorgbehoefte van jouw patiënt. Leer verkopen zonder te ‘verkopen’ en laat jouw omzet stijgen. 

15 KRT punten

15 KRM punten

RESERVEER DIRECT >>

Programma Overview

Een intensief tweedaags programma voor professionals in de tandheelkunde die zich actief met high-level sales bezig willen houden. Maak het verschil tussen standaard zorg en zorg vanuit zorgzaamheid. Speel in op de zorgbehoefte van jouw patiënt en start met ondernemen op het hoogste niveau. Genereer meer omzet én bied patiënten een duidelijke meerwaarde.  

Wat ga je leren?

  • Wat de balans is tussen klinische resultaten en patiëntervaringen.
  • Hoe het succes van jouw praktijk wordt gevormd door de ervaringen van patiënten – goed of slecht!
  • Hoe je patiënten de ervaringen kunt bieden die ze verdienen en waar ze echt blij van worden.  
  • Hoe je meer tijd vrij kunt maken om de behandelingen uit te voeren die jij leuk vindt en die jou voldoening geven en hoe je tegelijkertijd aan een succesvolle praktijk kunt bouwen. 
  • Hoe je stopt met jezelf tegen te houden. 
  • Wat belemmerende en helpende overtuigingen zijn met betrekking tot een behandeling.
  • Hoe je patiënten bindt aan jouw praktijk die nog niet klaar zijn voor uitgebreidere behandelingen. 
  • Hoe je door middel van communicatie kunt beïnvloeden, zodat jij gesprekken voert die een relatie transformeren. 
  • Welk gedragsprofiel jouw gesprekspartner heeft, zodat je daar goed op in kunt spelen met je communicatie.  

Of je nu net klaar bent met je opleiding, werkzaam bent in een praktijk, of al jarenlang een eigen praktijk hebt, leer high-level sales, speel in op de zorgbehoefte van de patiënt en verdien meer.

Training

Het leveren van goede klinische resultaten levert niet per definitie een goede patiëntervaring op. Uiteraard zijn patiënten op zoek naar een goede professionele behandeling, maar hun ervaring voor, tijdens én na de behandeling bepaalt de ‘customer satisfaction’. Onderschat de rol van high-level patiëntervaringen niet! Deze ervaringen zijn afhankelijk van de inzet van high-level sales.

Het event 'Winst in de tandartspraktijk' biedt de ondernemende tandarts handvaten om meer emotionele binding met de patiënt aan te gaan, heldere behandelplannen op te stellen en zorg te gaan verlenen vanuit zorgzaamheid. Je leert tools om met high-level sales meer omzet te generen door in te spelen op de zorgbehoefte van de patiënt. Op deze manier worden potentiele conflicten voorkomen en ontvangen jouw patiënten de optimale zorg die ze verdienen. 

De voornaamste reden voor het niet kunnen overtuigen van de patiënt voor de afname van uitgebreidere behandelingen heeft te maken met de manier waarop er over ‘geld’ wordt gedacht. Deze mind-set is veelal gebaseerd op persoonlijke situaties van tandartsen en hun teamleden. Leg je patiënten niet je eigen financiële beperkingen op!  

Over Mariette

Een missie om tandartsen te helpen...

Mariëtte Ham helpt inmiddels 30 jaar met groot succes tandartspraktijken om succesvol te worden, meer omzet te genereren en hun autonomie te behouden.

Als organisatieadviseur, tandheelkundig businesscoach en mede-eigenaar van een toonaangevende kliniek voor parodontologie en implantologie in Rotterdam heeft zij ruim 30 jaar aan ervaring en kennis over wat tandartsen en hun medewerkers nodig hebben om een succesvolle praktijk te creëren! 

Daarbij beschikt zij over een solide opleidingsachtergrond als: Internationaal gecertificeerd Trainer/Coach Neuro Linguistisch Programmer opgeleid door Richard Bandler, DiSC International certified Associate trainer, Business Mastery, Strategic Intervention en daarnaast afgeronde opleidingen aan de Academie voor Counselling en Coaching, Master University Anthony Robbins, EMCC Gecertificeerd European Individual Accreditation Coach, Licence Trainer & Coach van Epstein Technologies, post HBO registeropleiding tot trainer BGL en gecertificeerd business coach.  

Dit event is een absolute MUST voor tandartsen die willen starten met ondernemen op het hoogste niveau en daarbij meer omzet willen generen!  

A HAPPY CLIENT 

ANOTHER HAPPY CLIENT

ANOTHER HAPPY CLIENT

Je leert hoe jij jezelf kunt onderscheiden door je in te leven in de patiënt. Afstand te nemen van stressvolle, tijdrovende en frustrerende ervaringen van patiënten die plaatsvinden in de praktijk en daarmee de relatie tussen jezelf en de patiënt te onderhouden en beschermen.

Investering

Het 2-daagse event 'Winst in de tandartspraktijk' wordt gegeven op 22 & 23 November te Rotterdam door businesscoach en trainer Mariëtte Ham. Aanvangstijd op beide dagen is 09.00 am en lunch is inclusief.

Meld je vandaag nog aan voor slechts € 797,-.

LET OP! Je kunt jouw partner(s) meenemen voor een speciaal tarief. Voor slechts € 597,- reserveer je direct een plek op de 2-daagse training voor jouw partner(s). Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

15 KRT punten

15 KRM punten

Reserveer direct voor slechts € 797,- >>  

Reserveer nu en ontvang op het event: 

  • 2 volledige event dagen met verzorgde lunch
  • BONUS: Exclusief E-Book "High - Level sales in de praktijk"  


Zet de stap naar de High-Level tandartspraktijk! Leer verkopen zonder te 'VERKOPEN' en laat jouw omzet stijgen.